Az

Az

2016. április 17., vasárnap

Star Wars ihlette fiúszobák

Az elmúlt napokban böngészve megakadt a szemem néhány Star Wars motívummal díszített  lakberendezési tárgyon. Erről eszembe jutott, hogy eltöprengjek, ha lenne egy fiam, milyen színekkel alakítanám ki a szobáját. "Lánynak sokkal könnyebb" - gondoltam, hiszen színek sokasága áll rendelkezésre, amelyeket szinte kivétel nélkül fel lehet használni, míg egy kisfiúnál nehezen képzelem el a citromsárgás-lilás-mentás árnyalatokat, a rózsaszín pedig dogmatikus módon kizárt... De, mint kiderült, a helyzet korántsem reménytelen, egészen belemelegedtem a montázs-készítésbe :) 
íme az eredmény:

Ha fiúszobáról van szó, akkor alapvetően a kék vagy a zöld szín, ami beugrik. Az első, ami megtetszett, az R2-D2-s égszínkék, és Yoda-s lime-os zöld párna volt, eköré keresgéltem a többi kiegészítőt. Vidám, friss árnyalatok, kerekded formák, már a kisautókat és a Lego darabkákat is látom lelki szemeimmel az ágy körül elszórva :)



A következő képnél próbáltam egy fokkal elrugaszkodni a megszokottól, ehhez Harrison Ford - óbocsánat, Han Solo adta az ihletet, pontosabban az a szürkés-kékes bögre :) A színek egy kicsit a levegőt, az űrt idézik számomra, a Holdat egy felhős éjjelen, a Nap szűrt fényét vihar után... Szürkés, acélkék, okker, arany - jöhetnek, nekem tetszik :)



A harmadik színösszeállítás egy kicsit élénkebb, vagányabb: az új sztár, BB8 narancs, fekete, szürke színeit kerestem egy kis tengerkékkel. És még mindig a kerek volt a szimpatikus forma, itt igazán nem is csoda :)


A negyedik montázs készítésekor aztán rábukkantam a Képre, amelyen az imádott Audrey Hepburn klasszikus kis feketében lassúzik Darth Vader-rel - zseniális, nem? :) 
A kép háttere valamiféle újság hasábjait mutatja, enyhén sárgás alapszínnel (nem tudom, mi lehet az árnyalat pontos neve, engem a habosra kikevert tojássárgájára emlékeztet, amit imádok - enni is :) ), ehhez passzítottam a szőnyeget. Fekete, fehér, szürke és egy kis sárgaarany - ez már határozottan nem kisfiús szoba, időközben felnőttünk, de a gyermekkori szenvedély megmaradt (és milyen jó, ha ez így van!) ;)


Ahogy készítési sorrendben végignéztem a négy képen, négy életkor ugrott be: ovis, kisiskolás, gimis és egyetemista. Eszembe jutottak az unokaöcséim, akik már lassan mind felnőttek, előszedegettem pár régi képet, és nosztalgiáztam egy sort. Majd megkérdezem őket, tesztett volna-e nekik valamelyik ötletem :) 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése