Az

Az

2016. április 5., kedd

Lányszoba másképp

Tegnap este lányszoba tervekkel bíbelődtem. Bár a kislányomnak alapvetően fehér bútorai vannak, és a rózsaszín - pasztell lilával - csak a kiegészítőkben jelenik meg (játéktárolók és ülőkék, szőnyegek és egy soha fel nem használt bordűr...), eljátszottam azzal, hogy ezt a szokványos "lányos" színt mivel lehet még kombinálni, hogy akár tini korban is vállalható legyen. Íme az eredmény :)

Az alábbi négy képen ugyanaz a rózsaszín ágy, mégis kicsit más a hangulat. Az első kombinációban szereplő lámpába szinte beleszerettem, annyira vidámak ezek a fényes, rózsaszín-zöld gömbök. Mintha színes szappanbuborékok lennének. Ezekkel a zöld árnyalatokkal nyugis és vidám összhatást lehet elérni.


A második variációban számomra kedves árnyalatokat választottam: pasztell kékeslilákat és türkiz zöldet. Jöhet még néhány fehérre festett, koptatott fabútor, zöld zsalus ablak egy kis földszintes házon, amely tündéri kis füves-vadvirágos dombra néz... És ennyit az álmodozásról :) Azt hiszem, ebből látszik, hogy én is szívesen laknék benne :)
 

A harmadik montázson már határozottan tinikortól felfelé gondolkodtam, itt szintén a lámpák ragadtak meg először. A szürkével és a barackos-pezsgős árnyalatokkal is tovább lehetne még menni az arany és vörösréz mellett. Azt hiszem, ha ősz típus lennék, több hasonló meleg színnel venném körbe magam. 


Végül a negyedik próbálkozáson a feketét párosítottam az alap rózsaszínnel és a keleties hangulattal. Jó kiindulás volt ez a gyönyörű kép, az ezen megjelenő árnyalatokat kerestem a kiegészítők között. De azért itt is igyekeztem követni a saját szabályomat: egy árnyalatból maximum háromféle tárgyat keresni. A végeredménye azt hiszem, ennek lett a legjobb.




Ezt a rózsaszín ágyat még szívesen kombinálnám pasztell citromsárgával, sötétkékkel (talán királykékes árnyalatban), égszínkékkel, mentazölddel is. 

Az egyszer biztos, hogy az én kis majdani Otthonomban semmi nem lesz semleges, "biztonságos" színekkel berendezve! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése