Az

Az

2016. április 23., szombat

Festegetésre fel!

Amióta elkezdtem az "évszakok színei" sorozatot, csak azon gondolkodom, hogy leendő Meghitt Otthonomban milyen színekkel fogom majd berendezni a szobákat. Hogy nyár típushoz illőek lesznek, az nem kérdés :) , ugyanakkor abból a csekélyke bútordarabból gondoltam kiindulni, amim már megvan. 

A jelenlegi nappalim három meghatározó bútora az IKEA terméke, amelyeket lassanként gyűjtögettem össze, magam szereltem (egyszerűen imádok bútorokat összeszerelni, ez biztosan valamiféle beütés :) ...), és igen ragaszkodom hozzájuk. Kísérgetnek költözésről költözésre... Az anyaguk antikra pácolt fenyő, amit szintén szeretek, a háromból kettőnek már érettebb is lett az árnyalata az idő múlásával. Ahogy azonban a színeken gondolkodom, rózsaszíneken, mentás hideg zöldeken és kékeken, mindig elbizonytalanodom - hogy mennek ezek a folyamatosan sötétedő melegbarnához? 

Ma délután a Fel (UP) című mesét néztük a kislányommal, és persze ebben is arra a részre kezdtem élénkebben figyelni, amikor a főhősök, Carl és Ellie megveszik a házukat, és elkezdik felújítani, kifesteni, kívül-belül :)

Forrás: http://disney.wikia.com
Nagyon cuki rész, ahogy együtt dolgoznak, és a saját, egyedi otthonukká varázsolják, az egyik kedvencem, ahogyan a postaládát "személyre szabják" :) Később is látszik, mennyi otthonos aprósággal rendezték be az életüket, nézzétek csak meg az ágyuk melletti éjjeliszekrénykéket a lámpákkal, és a felettük függő képecskékkel :)
Elbájoló az a szeretet, a melegség, amely közöttük és körülöttük érezhető, ez az, amit én is szeretnél megtalálni! Igazi szerelmi történet az övék. 

Forrás: http://images2.fanpop.com
Carl és Ellie titka a szeretet mellett abban rejlik szerintem, hogy megtartották az álmaikat, és volt elég bátorságuk kiállni érte akkor is, ha lehetetlennek tűnt. Nem igazodtak elvárásokhoz, átvitt értelemben sem süllyedtek a szürke hétköznapokba, és megmaradtak bizakodónak, merték élvezni az életet együtt jóban és rosszban.
 
Forrás: pinterest.com

Nem mellesleg Carl és Ellie igazán bátran bántak a színekkel. 

Mindig szerettem volna kipróbálni, hogy legalább egy-egy merész színű bútordarabbal milyen hatást lehet elérni, de ilyen-olyan okokból eddig nem élhettem ki ezirányú vágyaimat. Azt hiszem, itt az ideje, hogy ezen is változtassak!

Még mielőtt megtudtam volna, hogy egy év múlva kell továbblépnünk, azt terveztem, hogy felújítom a bútorzatparkomat, és végre megveszem a kanapét és az ebédlőbútort, amire régóta vágyom. A költözés hírére ezen változtattam, mondván: majd az új lakásba, ahol látszanak a végleges méretek, elrendezés, és a többi... Most azonban megérett az elhatározás: kedves kis fenyőbútor-triómnak (egy széles és egy keskeny könyvespolc, valamint egy komód) új színeket kell kapniuk. Ezentúl Ellie-t és Carl-t fogom felidézni, ha elbizonytalanodom :D

Ma megrendeltem a festékeket. Egyelőre csak annyit mondok: itt még nem leszek egészen vad, de mindenképpen izgalmas vállalkozás elé nézek. Sosem festettem ugyanis bútort, csak kisebb dobozokat, bútorlábat, de már gyülekeznek a tervek a díszítésre is :) 

Ha sikerül, erről is írok majd :)
Festegetésre FEL!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése