Az

Az

2016. március 20., vasárnap

Játék a színekkel

Szeretek színekkel játszani. Ilyenkor fogok egy központi elemet, és abból építgetem fel a kombinációkat.
Általában a kanapéból vagy egy szép festményből indulok ki, ennek a színeihez, stílusához igazítom a többi elemet. Izgalmas dolog ez a keresgélés, és mivel csak virtuális tárgyakról van szó, szórhatom a pénzt nyugodtan :) 

Az alábbi összeállításban azt hiszem, szokatlan színpárosítást hoztam össze, a citromrolád és habos epertorta egyvelege jut eszembe róla. :) (Akik velem együtt voltak óvodások a 80-as évek derekán, talán még emlékeznek azokra a szögletes, átlátszó kis műanyag dobozban uzsonnára osztogatott gyümölcshabokra, amelyek között valóban volt eper és - ritkábban - citrom is, meg még meggy, mind isteni finom. Sajnos később teljesen eltűnt a polcokról.) Ezt a kis heverőt, ami egyenesen olyan mint a pillecukor :D :D nagyon elfogadnám egy budoár sarkába!  

A flamingó és az orchidea, mint két motívum is különösen tetszik együtt. 


Azt hiszem, már említettem korábban, hogy mostanában a legkedvesebb színem a menta. Az én szememnek legalábbis az alábbi képen szereplő kisebbik párna és váza mentazöld. Régebben ironikusan fogkrémzöldnek tituláltam, de az ízlések és pofonok szerencsére változnak, és különben is: ma már nem ismerek olyan fogkrémet, ami ilyen zöld lenne. Ti igen? Még az ízére is emlékszem - vajon miért találtuk érdekesnek titokban ízlelgetni? :) Csípésekre is lehetett kenni, nagyszerűen hűsítette. 

Visszakanyarodva a nosztalgiából :) az alábbi montázson a Mickey egeres párna volt az első darab :) A kis méret miatt talán nem kivehető, de Mickey állánál van egy kis mentaszínű folt - meg is van, hogy tudjuk behozni a kedvenc színemet a képbe :) Arra azért igyekszem vigyázni, hogy ugyanabból a meghatározó árnyalatból legfeljebb három darabot szerepeltessek, mert szerintem ennél több már nyomasztóan is hathat. A zöldeket egy kis vörösrezes árnyalattal kombináltam, és valahogy kicsit tengerparti lett a téma, lásd a csigás asztali és a kagylós függő lámpát, a deszkapadlót, a "korall-ágakat" a csigás lámpa alatti asztalkán és a falra került "tengeri csillagot". (Tekintsünk most el a jobb oldali párna London feliratától, rendben? - Fogadjunk, amíg nem hívtam fel rá a figyelmet, észre sem lehetett venni! :) )



Az alábbi, szintén kedvenc kombinációm ez az érdekes meleg árnyalatú kék, vibráló, édes narancssárgával. Amivel a legtöbb időt töltöttem, az a megfelelő párnák kiválasztása, a középsőket végül inkább csak a képen látható hölgy színei miatt tartottam meg. 

Ez a festmény egyébként érdekes lenne még sárgás-zöldes színekkel, vagy esetleg sötétkékkel és barackszínnel, ezek mind ott vannak a képen - talán legközelebb kipróbálom.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése