Az

Az

2017. április 1., szombat

Variációk egy témára - avagy Még mindig függönyt keresünk az ebédlőbe

Fontos szállítmányt várok ezekben az órákban :) Hogy izgalmam enyhítsem, nekiálltam függönyöket vadászni az ebédlőbe.

Ahogy az előző bejegyzésben írtam, alap elképzelések vannak, de kellene hozzájuk még egy szép textil. Az IKEA honlapról választottam kétféle darabot, az egyik bohémebb/vidámabb stilizált virágmintás, a másik a most nagyon divatos, növényekkel - levelekkel telenyomtatott függönypár. Az eredeti tablót fogtam, és próbáltam átalakítani: 


Először letöröltem a képről minden apróságot, amit könnyű cserélni ahhoz, hogy új stílust/színvilágot alakíthassunk ki. Alapnak mindig a függöny színeit veszem, így került az összeállításba a piros-zöld kombináció. Az eredmény nagyon kellemes lett, de sajnos nem az én világom. Tovább próbálkoztam hozzám közelebb álló árnyalatokkal: 


A függönyön jelentkeznek még pasztellesebb színek, ezekből a halványsárgát, halványkéket és sötétebb zöldeskéket próbáltam összerakni. 

Ezeken kívül próbáltam még hidegebb árnyalatokat betenni, de sehogy sem lett olyan az összkép, amit magamnak el tudnék képzelni otthon, ezért függönyt váltottam: 


Úgy találtam, hogy ehhez a leveles-zöld függönyhöz valóban inkább a fekete-fehér, illetve natúr színek passzolnak, de muszáj volt egy kis élénkséget belevinnem, azért "kihalásztam" és kiemeltem a függönyből egy kis sárgászöldet az asztalra. 

Böngészés közben észrevettem egy jópofa csokrot a sárgászöldet megjelenítő virágok mellett még sötétebb lilákkal, ezért ezzel a lilával tettem még egy próbát: 


Nos, azt hiszem, még tovább keresgélek :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése