Az

Az

2018. március 25., vasárnap

Friss szerzemények

A hétvégén ismét az IKEA-ban csemegéztem, és a pénztári futószalagra felpakolva nagyon megtetszett a tárgyak összhangja. Hazaérve azonnal a kanapéra rendeztem őket :) 


Mivel én is nagyon szeretem nézegetni, ki mit talál, mivel dobja fel az otthonát - néha az ember csak úgy elmegy tárgyak mellett, amíg fel nem hívják rá a figyelmet -, bemutatom őket röviden. 

A nagyobbak az új szerzemények közül:
Két KNIPSA kosár tengerifűből, ők a 4x4-es fehér Kallax polcom aljába kerülnek. Jelenleg még a helyükről kiszedett könyvek vannak bennük, de ha azoknak kerítek újabb polcot, a nappaliban tengődő gyerekjátékok kerülnek ide. Beláttam ugyanis, hogy a gyerekszobába száműzni mindent lehetetlen vállalkozás, úgyis visszaszivárognak idővel...
Amint hazaértem a kettővel, rájöttem, hogy tényleg négy kellett volna, hogy az egész alsó sor tele legyen. Igaz azonban, hogy van súlyuk, így gyalog/busszal négyet cipelni a többi holmi mellett kicsit nehezebb lett volna...

Egy fehér TEJN szőnyeg,  poliészterből :) Nagyon finom puha és meleg, akár a kanapéra vagy fotelbe, székre terítve (kipróbáltuk), akár a földre terítve kellemes talpalávaló - és a gyerekek is szívesen ülnek / hasalnak / alszanak rajta (kipróbálta :) ). A színe ragyogó fehér, ezzel feldob mindent maga körül, és már a látványa hyggelig ;)

Nem élet az élet, ha nem vehetek időnként egy újabb pihepuha díszpárnát :D Nem gondoltam volna, hogy ez a SYSSAN jön majd velem haza, de most éppen 1000 Ft-os engedménnyel árulták (legalábbis Soroksáron), így megnéztem közelebbről. Beleszerettem... A pamutbársony nemcsak érzetre, de látványra is nagyon kellemes tónusokat ad, a fehéret és a szürkét alapból szeretem, a fekete kontúrok pedig csodásan feldobják a mintát. Ha fent lenne az egy éve vásárolt, fekete Eglo Carlton lámpám (első említése itt), szerintem szépen visszaköszönnének egymáson a csíkjaik... Ebből a párnából is kellett volna még egy... De ami késik, nem múlik :)


És a kisebb tárgyak: 

A leírás szerint vizi jácintból készült a FRIDFULL fonott kaspó, amiből rögtön kettőt vettem, mert IKEA Family kártyával szintén kedvezményes volt most. Egyre jobban kedvelem a természetes alapanyagokat, és az élő növények zöld levelei alatt is nagyon-nagyon jól mutat! Ezek ketten most az ebédlőablakba kerültek. 

A fürdőszobába is került egy kis természetesség végre, a FRYKEN tárolódobozokkal (szintén tengerifű, szeretem az illatát), remekül elrejtik a cuccokat. A legnagyobb púdert, csipeszt, vattapamacsokat rejthet, a középsőbe hajgumik és hajcsatok kerültek, a legkisebb óvja a kedvenc közepes- vagy kisméretű fülbevalókat :) 

Régóta vonzódom a sárgaréz tárgyakhoz, az első ilyen darabom, egy régi gyertyatartó adta az ihletet, amiből három nagyon hasonló volt otthon, és ahogy egyenként kirepültünk a családi fészekből, kiosztásra kerültek a három nővér között <3 :) Minden alkalommal, amikor rápillantok a polc tetején, eszembe jut, hogy a "testvérei" a nővéreimnél vannak, ez olyan bűvös-édes kapocs, amitől egy-egy tárgy igazán a szívünkhöz nőtt kiegészítő lesz.

Most nem tudtam otthagyni ezt a sárgaréz DAIDAI kaspót, amely egyébként több méretben is kapható. Kellemes matt felülete van, szép az árnyalata. 

Utoljára hagytam a legkisebbet, amit már hónapok óta szerettem volna, de mindig azt mondtam: "majd legközelebb". Úgy döntöttem, ez a "legközelebb" pont elérkezett :D

Csodálatosnak találom ezt a PÄRLBAND teamécsestartót, amelyben egy üveg henger veszi körbe magát az égő mécsest. Az art deco stílus jut róla eszembe, ami szintén egyre jobban tetszik, bár nagyobb vonulatokban nem fog megjelenni a szobában. A méltó helyét még próbálgatom :) 

Ahogy írom ezt a bejegyzést, a tekintetem minduntalan a kanapé lábához terített új, szőrmés szőnyegre vándorol. Kellemes, otthonos, kuckós látvány azzal a kis fehér-rózsaszín ottománnal, amit évekkel ezelőtt egy tanfolyamon kárpitoztam. Amint jó lesz a fény, le kell fotóznom őket együtt... 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése