Az

Az

2016. május 21., szombat

Variációk négy évszakra - nappali pipaccsal

Még az Évszakok színei sorozat előtt próbálgattam azt, hogy lehet egy nappalit (legalább :) ) négyféleképpen alakítani, ha a főbb berendezési tárgyak fixek: ez esetben egy kanapé, egy szőnyeg és egy kép a falon.

Mint mindig, az első kép a tavaszé:


Három bútordarab és három fő szín :) Fűzöld, vidám sárga és pirosas-narancsos tárgyak,hogy harmonizáljanak a kép színeivel. Bár a szőnyeg kissé fakó, krémes (ezt hívom kikevert tojás-sárgának :) ), a többi élénk szín feldobja, amúgy tavaszosan.


A nyári nappaliban a kikevert (ti. cukorral :) ) tojás sárga mellett a pasztell lila dominál, amely szintén megtalálható a képen, a virágszárak között. Így lehet újabb színeket becsempészni... A lágy nyárias összképhez kecses állólámpa és asztalka dukál.



Az őszi összeállításhoz itt még elég nyárias barnákat használtam, de fontosak voltak a természetes anyagok, mint a fa, fonott kosár, puha takaró és natúr gyertyák. Egy kis őszi fény a csillárokból és az álló réz színű lámpából, kevéske narancs - na meg kedvencem, a róka-bögre, és egészen új hangulatú lett a nappali. 


Mint említettem, ezeknek a montázsoknak a készítésekor még nem veséztem ki részletesebben a színeket, de azt éreztem, hogy a szőnyeget a télhez már muszáj lesz lecserélnem. Erős piros, fekete, és egy kis sötét kékeslila - valamiért kedvelem, ha három jellemző színt választhatok egy szobába.

Kíváncsi lennék, vajon kinek melyik tetszik :) 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése