Az

Az

2016. május 22., vasárnap

Erkélyre, teraszra, kertbe

Megjött a nyár... Remélem, most már így is marad. Bár a nagy meleget nem nagyon bírom, de azt még rosszabbul viselem, ha egyik nap ilyen évszak van, a másik nap pedig olyan...

Mindenesetre most élveztük egy kicsit, ma (újra :) ) rendbetettem az erkélyt, néhány növényke friss fekete földet is kapott (szeretek velük szöszölni, meditatív tevékenység :) ), aztán egész estig kijártam ücsörögni, olvasni, enni, és arról ábrándozni, milyen jó is lenne egy kis kert...

Sajnos valószínű, hogy arra nem futja majd, de az egyik korábbi bejegyzésemben írt listához ragaszkodom: kell legalább egy kis erkély, hogy a növényeim és én jól érezzük majd magunkat. Álmodoztam hát egy kicsit, hogy mivel lehetne feldobni egy szűk kis helyet is, alább látható az eredmény: 

Először is kikerestem egy kellemes kis ülőalkalmatosságot, hasonlót én is szeretnék majd, finom, kényelmes, pufi ülőpárnákkal. A sárga napernyős összeállításban a bohókás, színes, virágos kiegészítőket kerestem, ezekhez már csak egy finom citromos-mentás limonádé kell, abban a nagy, csapos üvegben, ami manapság (újra) divatba jött, ahogy látom :) 

Ennél a kellemes krémes-pasztelles összeállításnál az jutott eszembe, miért ne lehetne kültéren is olyan fali drapériákkal kísérletezni, mint például ez a pár függöny, persze, megtalálva a nyűhető, időtálló, mégis dekoratív anyagokat. Na meg a levendulaszörp :) 

Sok-sok buja zöld növény (sokkal több, mint ami a képen látható), lámpafüzér, mécses, egy kis narancssárga a szín kedvéért, és máris privát dzsungelünkben érezhetjük magunkat :) A napernyőre is nyugodtan képzeljük azt, hogy sátortető :D Kucorodjunk alá akkor is, ha kint esik, mondjuk egy pohár sárgarépalével.
 
 
Avagy: szerezzünk be pagoda-ernyőt (a képen látható darabnak valóban ez a neve!), kék mintás kiegészítőket, egzotikus növényeket, egyszerű, sima falú, fekete kaspókban, gyújtsunk füstölőt, keverjünk egy mangós lasszit (joghurtos-gyümölcsös indiai turmixféle), és meditáljunk egyet a napvégi szürkületben.

Ismét jót játszottam :) Megyek újabb álmokat gyártani.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése