Az

Az

2016. július 22., péntek

Nyár, színek, Sencor Pastels

... avagy hogy lehet örülni egy új vízforralónak?! :)

Több, mint egy hónap eltelt - elég eseménydús időszak, jövés-menéssel, érzelmi hullámzásokkal, kisebb alkotásokkal (befejezettek és félig befejezettek - ezeket később mutatom), nagyobb munkákkal, immár a nyári szabadság közepén.  

A kikapcsolódás a feltöltődés mellett lehetőséget ad egy kis számvetésre, hogy azzal foglalkozzunk, ami a legfontosabb az életben (a család :) ), és hogy végiggondoljuk, mit szeretnénk valójában az élettől, mire vágyunk, és mennyit vagyunk hajlandók tenni érte.

A szabi előtti kapkodásban kezdtem elveszíteni az energiát, de az utolsó munkával töltött nap végén sikerült elintéznem valamit, ami szó szerint egy kis színt hozott a szürke hétköznapok után, és újra rádöbbentett, mennyire fontosak az apró örömök :) 

A kiváltó ok elég prózai, elromlott ugyanis a vízforralóm. Egy ideig nem is pótoltam, de mivel hetekre vendégeim jönnek, nem halogathattam tovább az új beszerzését. A boltba érve azonnal megakadt a szemem a Sencor márka újabb termékcsaládján, amely a Pastels névre hallgat, konyhai eszközök és robotgépek csodás árnyalatú darabjait foglalja magában.

Forrás: pastels.sencor.hu

Eleve imádom a pasztell árnyalatokat, szeretem, ha szép színek vesznek körül, és köztük van a jelenlegi kedvencem is, így nem is volt kérdés, hogy ezek közül fogok választani.

Méghozzá őt:

Forrás: pastels.sencor.hu
Hát persze, hogy menta :)
Egyetlen egy volt belőle az üzletben.
Nem is kérdés, hogy rám várt :)

Amikor épp forral, gyönyörű kékeslila fénnyel ragyog az oldala, bevallom, első alkalommal a konyhai lámpát lekapcsolva gyönyörködtem benne - mert miért ne? :D És miközben eltöltött a nevetés, és néhány pillanatra elfeledtem minden gondomat, újra feléledt bennem a vágy a rendezkedésre, a harmonizáló dolgok kutatására és gyűjtögetésére, majdani otthonom képzeletbeli színezgetésére...

***

Tegnap, a Balatonról hazajövet, miközben a vonatablakból az elsuhanó fákat és hegyeket figyelte, a kislányom azt kérdezte: "Hogy színezték ki a tájat?"
Mielőtt valamilyen költői képpel válaszolhattam volna, megelőzött egy tudományos replika: a színérzet a retinánkra érkező fény idegrendszeri válasza...

Én ezt úgy fordítanám: amikor a szemünk ébren álmodik, színesben látja a világot :)

Forrás: www.lovethispic.com




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése